Rezerwacja terminu wizyty
Kontakt telefoniczny lub mailowy należą dzisiaj do najpopularniejszych form nawiązania pierwszych relacji. Jest to zarazem pierwszy krok w poznaniu naszej placówki. W trosce o dobro Pacjentów już na tym etapie nasz Recepcjonista zada kilka pytań, które pomogą w wybraniu odpowiedniego specjalisty i ustaleniu terminu wizyty w Spokojna Dental House w Grodzisku Mazowieckim, jak również postara się odpowiedzieć na nurtujące Państwa pytania.
Wizyty umawiać można od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 19.00
- telefonicznie wybierając jeden z poniższych numerów: 602-661-393 lub 22 724-27-16
- drogą internetową wysyłając wiadomość na adres: recepcja@spokojnadental.pl
Kolejność przyjmowania pacjentów
- W poszanowaniu Państwa czasu i dla Waszego komfortu, realizujemy leczenie wcześniej umówionych Pacjentów na zaplanowane zabiegi.
- Osoby wymagające pilnej interwencji lekarskiej umawiamy na najbliższy dostępny termin lub zapisujemy na Listę Pacjentów Oczekujących.
- Pierwszeństwo mają zawsze osoby zapisane na wizytę.
- Staramy się robić wszystko, aby nie dochodziło do opóźnień w realizacji świadczeń. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje ze względu na specyfikę świadczonych usług i niektóre zabiegi trwają nieco dłużej niż zaplanowano. Wówczas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu. Ponadto prosimy Państwa, aby przychodząc do nas zaplanowali odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do sporadycznych, kilkunastominutowych opóźnień. Dziękujemy za wyrozumiałość.
- Na standardową wizytę przeznaczamy 30 – 45 minut, na wizytę endodontyczną – czyli leczenie kanałowe lub protetyczną minimalny czas to 60 minut.
- Pomiędzy wizytami wymagane są 10 minutowe przerwy niezbędne do zdezynfekowania stanowiska pracy.
Lista Pacjentów Oczekujących
W Spokojna Dental House w Grodzisku Mazowieckim prowadzimy Listę Pacjentów Oczekujących. W sytuacji, gdy nie ma dostępnych terminów w dogodnym dla Państwa terminie, aby przyspieszyć realizację wizyty proponujemy umieszczenie Państwa nazwiska na liście rezerwowej. Dzięki niej, gdy inny Pacjent odwoła wizytę w czasie, który będzie Państwu odpowiadał, przekażemy taką informację i dokonamy rezerwacji.
Z Listy Pacjentów Oczekujących wpisujemy Pacjenta na pierwsze, najbliższe miejsce zwolnione przez inną osobę.
- Kiedy już Państwo zawitają do SPOKOJNA DENTAL HOUSE, pierwszym miejscem, które Was powita, będzie hall i recepcja – wnętrze wypełnione intrygującym aromatem i relaksującą muzyką, tworzące miłą i spokojną atmosferę.
- Po wypełnieniu Kwestionariusza Medycznego, Recepcjonista potwierdzi Państwa dane w systemie elektronicznym i przekaże informację Lekarzowi o Państwa przybyciu.
- Czas oczekiwania na wizytę umili Państwu w poczekalni liczna prasa kolorowa i dobra muzyka.
- Lekarz powita Państwa osobiście w recepcji i zaprosi do gabinetu. Tam będzie już czekała Pani Asystentka, która zaopiekuje się Państwem przez cały czas trwania wizyty.
Każdy Pacjent jest dla nas wyjątkowy, a co za tym idzie posiada swój indywidualny plan leczenia dopasowany do stanu uzębienia, potrzeb i możliwości finansowych. Z tego też względu niezbędnym etapem rozpoczęcia leczenia w naszej placówce jest wizyta konsultacyjna.
- W trakcie pierwszej wizyty konsultacyjnej lekarz przeprowadzi wywiad chorobowy, wykona badanie stomatologiczne jamy ustnej i sprawdzi stan uzębienia. Niezbędnym uzupełnieniem badania jest diagnostyka obrazowa RTG całego uzębienia – zdjęcia pantomograficznego – OPG lub tomografia komputerowa – CBCT. Jeśli posiadają Państwo takie prześwietlenie maksymalnie sprzed roku, prosimy o dostarczenie go na wizytę. Jeśli nie, stosowne badania wykonamy na miejscu we własnej Pracowni RTG.
- W przypadku wizyty konsultacyjnej często dodatkowo wykonywane są zdjęcia fotograficzne wewnątrzustne i poglądowe twarzy.
- Gdy jest to możliwe i pacjent wyraża takie życzenie, lekarz rozpocznie leczenie na tej samej wizycie. W takim wypadku koszt wizyty to koszt przeprowadzonego leczenia + koszt badania, które w tym wypadku wynosi dodatkowo 50 zł.
- W sytuacji, gdy badanie lub konsultacja jest procedurą samodzielną, wizyta jest płatna zgodnie z cennikiem.
- Jeśli badanie stomatologiczne wykaże konieczność higienizacji, musi ona się odbyć jako następna w kolejności. Dopiero po tym etapie przystępujemy do właściwego leczenia. Pozwala to na pracę w środowisku o zredukowanej ilości bakterii i uzyskanie pełnego obrazu sytuacji w jamie ustnej.
- Przed zakończeniem wizyty Lekarz ustali z Państwem szczegóły dalszego leczenia i może zarezerwować termin kolejnego spotkania.
- Na koniec Lekarz odprowadza Państwa do recepcji i żegna się. Od tej chwili są Państwo z powrotem pod opieką Recepcjonisty. Wspólnie ustalacie dogodne terminy i dokonujecie rezerwacji – jeśli nie ustalono jej wcześniej oraz uiszczacie honorarium za wizytę.
Opłaty za świadczone usługi i honoraria
Odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie zgodnie z dostępnym w recepcji obowiązującym cennikiem.
W Spokojna Dental House akceptujemy następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza/kredytowa, raty – w systemie MediRaty po spełnieniu wymaganych formalności. Decyzja kredytowa uzależniona jest od oceny ryzyka i indywidualnej sytuacji klienta.
Istnieje możliwość płatności przelewem (przedpłaty), ale jedynie w przypadku jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym Spokojna Dental House przed wizytą.
Przed przystąpieniem do wykonania pracy protetycznej pacjent wpłaca zadatek w wysokości 50% wartości uzupełnienia protetycznego.
Podobnie jest w przypadku leczenia ortodontycznego – zadatek w kwocie 50% wartości usługi pobierany jest na poczet wykonania aparatu oraz napraw zleconych do laboratorium ortodontycznego (aparaty ruchome i retencje).
Zadatkowane są również specjalistyczne zabiegi chirurgiczne i endodontyczne, czyli leczenie kanałowe. Rezerwacja terminu zabiegu następuje po wpłaceniu 200 zł tytułem zadatku na poczet realizowanej usługi. W przypadku niepojawienia się na tej wizycie zadatek przepadnie. Natomiast, jeśli wizyta się odbędzie, zostanie on uwzględniony w rozliczeniu końcowym leczenia.
W przypadku rezerwacji innej specjalistycznej wizyty np. zabieg implantacji, pobierany jest zadatek (wartość ustalona indywidualnie) na poczet przyszłego leczenia. Kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 24 godziny przed terminem lub nieodbytej wizyty zadatek przepada.
W przypadku konieczności rozszerzenia zabiegu lub wykonania dodatkowych czynności, trudnych do zdiagnozowania, a wynikłych w trakcie zabiegu pacjent obciążany jest dodatkowymi kosztami.
W naszej placówce Lekarz nie udziela konsultacji telefonicznych ani nie rozwiązuje problemów związanych z leczeniem Pacjenta w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie.
Wszelkie reklamacje należy zgłosić do lekarza prowadzącego oraz złożyć pisemnie bądź mailowo na adres: biuro@spokojnadental.pl
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego w Spokojna Dental House w Grodzisku Mazowieckim, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 1 miesiąca od wystąpienia problemu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 06/05/2019